لوگو دکتر ابوالفضل عباس زاده
بهترین جراح پلاستیک در تهران و ویژگی های آن

بهترین جراح پلاستیک در تهران

برای انجام جراحی های زیبایی اعم از لیپوماتیک، پیکرتراشی، ماموپلاستی و … باید به بهترین جراح پلاستیک در تهران مراجعه کرد. به طور معمول جراحی پلاستیک به منظور بهبود و افزایش زیبایی اندام و همینطور ترمیم و درمان برخی از مشکلات مورد استفاده قرار می گیرد. جراحی پلاستیک بیشتر در میان خانم ها رایج بوده و به افزایش اعتماد به نفس نیز کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

بهترین-جراح-پلاستیک-در-تهران

در این مقاله ویژگی های بهترین جراح پلاستیک در تهران را بررسی کرده و در نهایت بهترین جراح پلاستیک را به شما معرفی خواهیم کرد.

ویژگی های بهترین جراح پلاستیک

در این بخش از مقاله به بررسی ویژگی های یک جراح پلاستیک خوب خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

دارای مدرک و بورد تخصصی

یکی از ویژگی هایی که باید بهترین جراح پلاستیک در تهران داشته باشد، مدرک تخصصی و فوق تخصصی در حوزه مربوطه می باشد.

باتجربه و بامهارت

از ویژگی های مهمی که جراح پلاستیک خوب در تهران باید برخوردار باشد، تجربه و مهارت بالا است تا بتواند با مهارت خود بهترین نتیجه با کم ترین عوارض را برای افراد رقم بزند.

صبور و باحوصله

صبر و حوصله از ویژگی هایی است که هر جراح خوبی باید از آن برخوردار باشد، و بتواند باحوصله به تمام سوالات مراجعه کنندگان پاسخ داده و همچنین صبورانه از استرس و اضطراب بیمار کم کند و مراجعه کننده را به خوبی مشاوره دهد.

تعهد اخلاقی

یکی دیگر از ویژگی های مهم یک جراح پلاستیک خوب در تهران، داشتن تعهد اخلاقی است و باید برای یک جراح در ابتدا سلامت بیمار نسبت به امور مالی در اولویت باشد، و افراد را  از تمام عوارض و خطرات جراحی آگاه نماید.

برخورداری از رزومه و سوابق شغلی خوب

رزومه بهترین جراح پلاستیک در تهران باید دارای درصد بالایی از رضایت مراجعه کنندگان و بیماران بوده و دارای سوابق شغلی خوب با جراحی های موفقیت آمیز بالایی باشد. این ویژگی یکی از مهم ترین ویژگی های یک جراح پلاستیک خوب می باشد.

آشنا به اصول زیبایی شناسی

جراحی پلاستیک نیازمند آشنایی جراح نسبت به اصول زیبایی شناسی است تا بتواند به صورت متناسب با اصول جراحی را انجام داده و بهترین نتیجه را برای فرد مراجعه کننده رقم بزند.

آگاهی از تمام روش های جدید

از آنجایی که دانش و علم پزشکی رو به روز در حال پیشرفت می باشد و روش ها و تکنیک های جدید به طور مرتب ابداع می شود، بهترین جراح پلاستیک باید از تمام روش ها و تکنیک های روز دنیا در حوزه کاری مرتبط خویش آگاه باشد.

ارائه مشاوره

قبل از هر اقدامی به طور معمول مراجعه کننده در خصوص انجام جراحی مدنظر خود نیاز به مشاوره دارد. بنابراین یک جراح پلاستیک خوب باید جلسات مشاوره برای مراجعه کنندگان خود ارائه دهد و این جلسات هم می تواند به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین ارائه شود.

دکتر ابوالفضل عباس زاده دارای مشاوره آنلاین در سامانه ماوراطب هستند. برای دریافت مشاوره به این سامانه مراجعه نمایید.

خدمات بهترین جراح پلاستیک در تهران

برخی از افراد امکان دارد که با خدمات یک جراح پلاستیک آشنایی نداشته باشند که در این بخش از مقاله مهم ترین خدماتی که بهترین جراح پلاستیک در تهران ارائه می دهد را بررسی خواهیم کرد.

خدمات-بهترین-جراح-پلاستیک-در-تهران

جراحی بینی

یکی از انواع جراحی های زیبایی که یک جراح پلاستیک خوب انجام می دهد، عمل بینی است که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به فرم بینی افراد به دو نوع گوشتی و استخوانی تقسیم می شود و بهترین جراح پلاستیک باید بتواند بهترین نتیجه در این جراحی متناسب با فرم بینی فرد رقم بزند.

پروتز سینه

از انواع خدمات دیگری که یک جراح پلاستیک ارائه می دهد جراحی مرتبط با سینه می باشد که یکی از آن ها پروتز سینه است که به منظور حجیم کردن سایز و اندازه سینه برای افرادی که دارای سینه های کوچک و بد فرمی هستند انجام می شود.

ماموپلاستی

از جمله جراحی هایی که بهترین جراح پلاستیک در تهران انجام می دهد، جراحی ماموپلاستی است که به منظور کوچک کردن سینه ها در افرادی که دارای سینه های بزرگ بیش از اندازه هستند انجام می شود.

لیفت سینه

برخی از بانوانی که دارای سینه های افتاده می باشند برای بهبود فرم سینه های خود از جراحی لیفت سینه استفاده می کنند که این جراحی نیز توسط بهترین جراح پلاستیک در تهران انجام می شود.

لیفت آندوسکوپی صورت نیز یکی دیگر از خدماتی است که یک جراح پلاستیک خوب ارائه می دهد و بیشتر به منظور برطرف کردن چین و چروک های صورت و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

بلفاروپلاستی

یکی از جراحی های دیگری که توسط جراح پلاستیک و به منظور بهبود زیبایی پلک ها، از بین بردن افتادگی پلک و … انجام می شود، بلفاروپلاستی است.

ابدومینوپلاستی

افرادی که دارای چربی های اضافی در ناحیه شکم و پهلوی خود می باشند، با انجام جراحی ابدومینوپلاستی نزد بهترین جراح پلاستیک در تهران می توانند از این چربی ها خلاص شده و به وزن دلخواه خود برسند.

پیکرتراشی

بسیاری از افرادی که داراش اضافه وزن بسیاری بوده و از چاقی رنج می برند می توانند از یکی از خدماتی که بهترین جراح پلاستیک ارائه می دهد و پیکرتراشی است بهره ببرند.

معرفی بهترین جراح پلاستیک در تهران

در این بخش از مقاله بهترین جراح پلاستیک در تهران را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

دکتر-ابوالفضل-عباس-زاده-بهترین-جراح-پلاستیک

دکتر ابوالفضل عباس زاده فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران با سال ها تجربه در این زمینه بهترین جراح پلاستیک در تهران است که تمام خدمات معرفی شده را با بالاترین سطح کیفیت و بر اساس به روزترین اطلاعات و تجهیزات پزشکی برای مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد.

نحوه انتخاب بهترین جراح پلاستیک در تهران

برای انتخاب بهترین جراح پلاستیک در تهران، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

تحقیق و جستجو

برای جستجوی جراحان پلاستیک با تخصص و تجربه در تهران می‌توانید از منابع آنلاین، نظرات بیماران و مراجعه به وب‌سایت‌های متخصصان استفاده کنید.

بررسی تخصص و مجوزها

اطمینان حاصل کنید که جراح دارای تخصص و مجوزهای لازم است. بررسی سوابق تحصیلی، گواهینامه‌ها و عضویت در انجمن‌ها و سازمان‌های مربوطه از لازمه های انتخاب یک جراح خوب است.

مشاوره

قبل از تصمیم‌گیری نهایی، با جراحان انتخابی مشاوره کنید. بررسی تجربه‌ها، نمونه‌ کارها، رویکرد درمانی و قابلیت ارتباط و هماهنگی با جراح بسیار مهم است.

نظرات بیماران

بررسی نظرات و تجربیات واقعی بیماران قبلی با جراحان مورد نظر می‌تواند شما را در تصمیم‌گیری نهایی کمک کند.

ملاقات حضوری

در نهایت، قبل از تصمیم‌گیری نهایی، برای ملاقات حضوری با جراح انتخابی مراجعه کنید. بحث در مورد اهداف و انتظارات شما، بررسی روش‌های درمانی و پاسخ به سوالات مهم است.

توصیه می‌شود در انتخاب جراحان پلاستیک حتماً با دقت و مطالعه کافی عمل کنید و تصمیم را بر اساس اطلاعات خودتان بگیرید.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی ویژگی های بهترین جراح پلاستیک در تهران و همچنین معرفی خدماتی که ارائه می دهد پرداختیم و به این نتیجه رسیدیم که یک جراح پلاستیک خوب باید دارای ویژگی هایی از قبیل  تعهد اخلاقی، دارای سابقه و تجربه کاری بالا، با صبر و حوصله و … باشد.

همانطور که در این مقاله ذکر کردیم دکتر ابوالفضل عباس زاده با سالها سابقه و تجربه در این زمینه بهترین انتخاب برای انجام انواع جراحی پلاستیک می باشد.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *