جراحی بینی بدون بیهوشی

عمل بینی بدون بیهوشی

عمل بینی بدون بیهوشی نوعی جراحی است که در آن بیمار حین عمل نسبتاً هوشیار است. گاهی اوقات پزشک به دلایلی مثل ترجیح خود فرد

عمل نوک بینی

جراحی نوک بینی

عمل نوک بینی یا تیپ پلاستی (Tip Plasty) نوعی جراحی برای درمان افتادگی، تغییر اندازه بینی و رفع ایرادات و مشکلات ناشی از آن است.

عمل بینی و ارتودنسی

عمل بینی حین ارتودنسی

بسیاری از مراجعین برای انجام جراحی بینی، دارای ارتودنسی به جهت اصلاح دندان های خود هستند و می‌خواهند بدانند که آیا می‌توانند عمل بینی حین

چسب زدن بینی بعد از جراحی

نحوه چسب زدن بینی بعد از جراحی

چسب زدن بینی بعد از جراحی به منظور کنترل تورم صورت می‌گیرد. از آنجایی که پس از عمل جراحی اطراف نوک بینی متورم می‌شود، با

مینی لیفت صورت

جراحی مینی لیفت صورت + مزایا

جراحی مینی لیفت صورت یک روش جراحی زیبایی است که به منظور بهبود ظاهر و جوانسازی صورت استفاده می‌شود. این روش کمتر تهاجمی نسبت به

تاثیر عمل بینی بر روی بارداری

عمل بینی و بارداری

عمل بینی و بارداری یکی از رایج‌ترین پرسش‌ها از سوی افراد است. برخی از خانم‌هایی که می‌خواهند عمل بینی انجام دهند نگران این موضوع هستند

جراحی آندوسکوپی بینی

جراحی آندوسکوپی بینی و مزایای آن

جراحی آندوسکوپی بینی به عنوان یک روش پیشرفته جهت بهبود مشکلات بینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش، از دستگاهی به نام آندوسکوپ که

درد عمل بینی

آیا عمل بینی درد دارد؟

عمل بینی درد دارد؟ این سوالی است که اکثر افراد قبل از جراحی بینی از پزشک خود می‌پرسند. عمل بینی یکی از محبوب‌ترین جراحی‌های زیبایی

عمل بینی و پریودی

عمل بینی هنگام پریودی

عمل بینی هنگام پریودی قابل انجام است؟ بسیاری از بانوانی که خواستار انجام این عمل هستند، متوجه می‌شوند که در زمان دوره عادت ماهانه خود،

ورم بینی بعد از عمل

تورم بینی بعد از جراحی

تورم بینی بعد از جراحی، واکنش التهابی پوست برای ترمیم قسمت ضربه خورده است. ممکن است از یک ماه تا یک سال به طول بیانجامد.

اقدامات قبل از جراحی بینی

اقدامات قبل از جراحی بینی چیست؟

از جمله نکاتی که در نتیجه جراحی تاثیر به سزایی دارد، اقدامات قبل از جراحی بینی است که افراد باید برای دریافت نتیجه مطلوب از