لوگو دکتر ابوالفضل عباس زاده
جراحی ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی به طور هم زمان

عمل ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی هم زمان

عمل ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی همزمان برای افرادی که قصد دارند زودتر به اندامی متناسب و ایده‌آل برسند یک روش بسیار مناسب و کاربردی است. همانطور که می‌دانید جراحی ماموپلاستی جهت افزایش سایز سینه‌ها و یا لیفت سینه انجام می‌شود و ابدومینوپلاستی عملی برای از بین بردن افتادگی شکم و جمع شدن آن است. بنابراین انجام این دو عمل در یک زمان بی‌شک تغییرات چشم‌گیری در اندام بانوان ایجاد می‌کند.

عمل-ابدومینوپلاستی-و-ماموپلاستی-هم-زمان

عمل ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی همزمان، مزایای بسیاری را برای زیبا جویان در پی دارد که از مهمترین آنها می‌توانیم به دوره نقاهت کوتاه‌تر و بیهوشی کمتر اشاره کنیم. اما این جراحی شرایط خاصی دارد که عدم توحه به آن‌ها قطعا عوارضی را برای زیباجویان ایجاد می‌کند‌. در ادامه بیشتر راجع به این جراحی و نحوه انجام آن صحبت خواهیم کرد.

آیا عمل ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی همزمان امکانپذیر است؟

عمل ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی همزمان امکان‌پذیر است. در صورتی که افراد شرایط مناسب برای انجام این جراحی را داشته باشند می‌توانند بدون هیچ محدودیت و مشکلی تحت این عمل قرار بگیرند. خانم‌هایی که به دلیل کاهش وزن‌های بالا، بارداری یا حتی افزایش سن، پوست شکم آنها آویزان و شل شده است و همچنین از سینه‌های شل، کوچک و آویزان رنج می‌برند بهترین کاندید برای این عمل هستند. با انجام این دو جراحی به صورت همزمان زیباجویان در یک زمان مشخص، به اندامی متناسب می‌رسند.

نحوه انجام عمل ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی همزمان

قبل از انجام عمل ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی همزمان، پزشک سوابق پزشکی بیمار را بررسی کرده و نسبت به حساسیت یا عدم حساسیت زیباجو به بیهوشی طولانی مدت، مطمئن می‌شود. برای انجام این جراحی به منظور لیفت سینه و افزایش حجم آن از پروتزهای سیلیکونی استفاده می‌کنند. همچنین به منظور حذف چربی‌های اضافی از ناحیه شکم، عمل ابدومینوپلاستی انجام می‌گیرد. در واقع همزمانی این دو جراحی نتایج سریع‌تر و میزان بیهوشی کمتری را در پی دارد. پزشک جراح زیبایی از این طریق با کاهش چربی‌های شکم و افزایش حجم سینه‌ها اندامی ساعت شنی را برای زیباجویان ایجاد می‌کند.

نحوه-انجام-عمل-ابدومینوپلاستی-و-ماموپلاستی-همزمان

مزایای عمل ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی همزمان

عمل ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی همزمان مزایای بسیار زیادی را برای زیباجویان در پی دارد؛ از این رو بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از مهمترین مزایای همزمانی این دو جراحی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

✳️ بهبودی هر دو ناحیه به صورت همزمان و در نهایت ایجاد یک تغییر کلی در ظاهر بدن

✳️ با انجام این دو عمل در یک جلسه، زمان بهبودی کاهش پیدا می‌کند چرا که نیازی به انجام هر عمل به صورت مجزا و صرف زمان مجزا برای بهبودی نیست.

✳️ انجام این دو عمل به صورت همزمان باعث کاهش هزینه‌های مربوط به بیهوشی، بیمارستان و… می‌شود.

✳️ انجام این دو عمل در یک زمان برای دستیابی به نتایج متناسب و هماهنگ بسیار موثر است.

✳️ پس از انجام این جراحی و تغییر در فرم کلی بدن اعتماد به نفس زیباجویان بیشتر می‌شود.

✳️ همزمانی عمل ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی راحتی بیشتری را برای زیباجویان در پی دارد. چرا که یک بار مراحل پیش از عمل و پس از عمل را طی می‌کنند.

چه افرادی می توانند عمل ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی همزمان را انجام دهند؟

انجام عمل ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی همزمان برای همه افراد مناسب نیست. زیباجویان باید شرایط خاصی داشته باشند تا بتوانند تحت این جراحی قرار بگیرند و به نتایج مطلوبی دست پیدا کنند. از جمله کاندیدهای انجام این دو جراحی به صورت همزمان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

چه-افرادی-می-توانند-عمل-ابدومینوپلاستی-و-ماموپلاستی-همزمان-را-انجام-دهند؟

✅ افرادی که شکم شل و آویزان دارند.

✅ افرادی که از چین شکمی برخوردارند.

✅ افرادی که از مشکل دو تکه شدن شکم رنج می‌برند.

✅ خانم‌هایی که از ظاهر و فرم سینه‌های خود ناراضی‌اند.

✅ خانم‌هایی که به دلیل کاهش وزن شدید در ظاهر سینه‌های آنها تغییر ایجاد شده است.

✅ افرادی که به دلیل شیردهی و بارداری دچار افتادگی سینه شده‌اند.

✅ افرادی که به دلیل کهولت سن در ظاهر سینه‌ها و در ناحیه شکم خود با تغییر مواجه شده‌اند.

آیا عمل ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی همزمان خطراتی را برای افراد به همراه دارد؟

انجام این دو جراحی به طور هم زمان مانند هر جراحی دیگری با یک سری خطرات و عوارض همراه است. اما انتخاب جراح متخصص و با تجربه در این زمینه نقش مهمی در کاهش عوارض ناشی از جراحی دارد. به طور کلی از عوارض انجام این دو جراحی به صورت همزمان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

⚠️ انجام این دو جراحی به شکل همزمان باعث افزایش خطرات مربوط به بیهوشی و عوارض جراحی می‌شود.

⚠️ اگرچه با انجام این جراحی دوره بهبودی کوتاه‌تر می‌شود اما افرادی که این عمل را انجام می‌دهند باید از دو ناحیه مختلف مراقبت کنند و این موضوع کمی پیچیده و سخت می‌شود.

⚠️ انجام این دو جراحی در یک زمان، خطر ابتلا به عفونت را بیشتر می‌کند.

⚠️ انجام دو جراحی در یک زمان قطعاً درد و ناراحتی بیشتری را برای زیباجویان در پی دارد.

⚠️ این جراحی باید توسط پزشک متخصص و باتجربه انجام شود و شاید یافتن یک پزشک کاربلد در این زمینه کمی سخت و چالش برانگیز باشد.

سوالات متداول عمل ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی همزمان

دوره نقاهت عمل ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی همزمان چقدر است؟

پس از انجام این جراحی بیمار باید به مدت ۳ الی ۴ هفته استراحت کنید تا بتوانید راحت‌تر بایستید و راه بروید.

مهمترین مزیت انجام عمل ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی همزمان چیست؟

از مهمترین مزایای انجام این دو عمل در یک زمان می‌توانیم به کاهش میزان بیهوشی، دستیابی به حجم و فرم مناسب در سینه و حذف چربی‌های ناحیه شکم در یک زمان اشاره کنیم.

آیا انجام عمل ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی همزمان در دوران بارداری و شیردهی امکان‌پذیر است؟

بهتر است خانم‌هایی که قصد بارداری دارند انجام این جراحی را به دوران بعد از بارداری و شیردهی موکول کنند.

در نهایت…

عمل ابدومینوپلاستی و ماموپلاستی به طور همزمان یکی از روش‌های موثر برای رسیدن به اندامی متناسب و رفع مشکلات ناشی از کهولت سن، افزایش وزن، بارداری و… است. این روش با کاهش میزان بیهوشی، نتایج سریع‌تر و البته موثرتری را برای زیباجویان در پی دارد. افرادی که نسبت به بیهوشی طولانی مدت مشکل و حساسیتی ندارند می‌توانند با انجام این جراحی هرچه سریع‌تر به اندام مد نظر خود دست پیدا کنند. این جراحی باید توسط جراح پلاستیک متخصص و با تجربه انجام بگیرد تا نتایج مطلوب و عوارض کمتری را ایجاد کند.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *